Thursday, August 2, 2007

Hell is Here...

Δεν ξερω για εσας... εγω αληθεια φοβηθηκα..

1 comment:

Anonymous said...

Κοιτα φίλε: Εγω παιδιά δεν έχω, αλλά αν είχα και είχαν το ύφος και το στυλάκι του πιτσιρικά, θα τα σκότωνα ο ίδιος πριν προλάβουν να ξεσκίσουν την κοινωνία.
Να ξεκινήσουν οι κ.κ. της Γκρινπις μια εκστρατεία να πείσουν τους μαλάκες τους νεοέλληνες οτι δεν σώζεται η πατρίδα και η οικογένεια αγοράζοντας θηριώδη τζιπς* (ακου 25 καγιέν απο 1/1/2007!!!) και έχοντας 5 κλιματιστικά σε κάθε σπίτι.
Να πείτε στον πιτσιρικά οτι ο μπαμπάκας του καίει για τη διαδρομή Κηφισιά - Σύνταγμα, όσο κάθε πυροσβεστικό για 2-3 ρίψεις νερού..
αει σιχτίρ πια.. πάνε να φορτώσουν τύψεις στα γεροντάκια..
"ακου μαλάκα δάσκαλε, αν δεν μου βάλεις 20αρι για να έχω μεγάλο απολυτήριο, θα σου αυτώσω το σπίτι και θα σε ξεφτιλίσω οτι δεν κάνεις μάθημα..", θα μπορούσε να λέει αυτό το ύφος
τι να πω!!!!
τόσο αφελείς πια!!
*απο εκεί άλλωστε βγαίνει και η λέξις "τζίπσις"


Counter From POQbum .com